Wednesday, October 24, 2007

ZzZzZzzz

Gomorron på er alla vilka nu ni än är och vart ni än befinner er.
Har inte direkt mycket att skriva men kände att jag behövde skriva lite i alla fall.

Idag är det Onsdag och min älskling skall ha möte med Chefen.
Skall pratas lite om när hon skall komma tillbaka till jobbet efter sin mammaledighet osv..
Är rätt mycket som spelar roll kring sånt där.
men det skall pratas lite extra ledighet och så kommer då min pappa-ledighet upp på tapeten nu också, spännande!!!
Längtar faktiskt till att få spendera mer tid med min son så snart blir det av.
Troigen från start den 26:e november -> 13:e december, är det nog tänkt.

Men det är som jag sa så mycket som skall spela in.
Vi väntar fortfarande på att dom skall ringa från sjukhuset för TAC-Scan av vår son, dom skall dock ringa denna veckan sa dom.. men who knows?
Sen när det är klart så vet vi inte hur fort det går innan det är dags för resa till fastlandet för hans kontroll och operation.
Se om det blir före eller efter jul? Who knows (igen)...
Allt kommer ju att gå bra det vet/tror vi, men just den här jääääävla väntan på saker och ting!

Grabben har nu dessutom fått för sig att bli klarvaken kring 02.00 tiden på natten, dock är det kanske inte direkt självmant han vaknar till även om han nu har börjat få smakisar som troligen sätter igång en hel del på magen så han sover oroligt.
Och nu har min älskling tagit han varje natt en längre tid så i natt och troligen imorron natt tänkte jag ta hand om lilla grabben på nätterna.

Älskar dig/er massor min/mina älskling/ar!

Sen har vi även (överdrivet) fem-miljoner-sju-hundra-femtio-åtta-tusen-två-hundra-tjugo-fem hundar i området inklusive våra egna hundar (bara 3 :)) som dessutom gör det omöjligt för grabben att sova ostört när nu våra hundar börjar föra oväsen (dom har fan inte alls ofta stökat runt så mycket som nu).
Men nu är börjar det bli för mycket och tiden har redan dragits ut så skall i veckan ta tag i detta så fort jag bara får tid/ork att fixa till Cuca och Pip med ett litet bad och se om jag måste "klippa" dom lite till.. men annars har dom fått ett nytt hem då jag verkligen hatar att inte ha tid/ork med dom.. *snyft*
men dom får det så mycket bättre och troligen mer uppmärksamhet och det vet jag att dom vill ha.

Sen hjälper det ju inte till att vi har en Säng från helvetet som låter mer än nått annat på den här planeten.
Man behöver absolut inte röra sig mycket förren den brakar o knakar..
Men i början av nästa månad får vi en ny säng från våran hyresvärd.. äntligen... tror dock inte på det förren att jag ser att den står där och jag/vi kan lägga oss i den.

Usch nehe nu skall jag gå till jobbet och fortsätta med de stora projekt som är på gång.
Tydligen är det nått mer spännande på gång enligt chefen.. nyfiken är man vad det är för nått.
Hoppas på att det är nått riktigt kul, spännande, stort på G som även kanske gör att alla andra på kontoret kan glädjas utav det.. vem vet .. återstår att se eller hur? :)

Ni får ni alla ha en riktigt trevlig Onsdag på er så får vi se när jag skriver nästa gång!

Min största tanke går idag till min pappa som skall in på en PET-Undersökning på Fredag så får vi se vad resultatet av det blir.


Älskar er där hemma massor!

Dagens musik blir:
Allt tänkbart med Linkin Park samt "måndags låten" Limp_Bizkit-Break_Stuff

3 comments:

Enligt mig. said...

Älskar dig med massor! och allt kommer gå jättebra såklart. Nångång :-)

Anonymous said...

Tjenare Fredrik, tack för ditt inlägg i min gästbok (Frans nämde det i helgen) Det var great i Portugal så där lagom varmt. Jag hade gärna stannat kvar där några veckor till :-)

fem-miljoner-sju-hundra-femtio-åtta-tusen-två-hundra-tjugo-fem hundar!!! "That´s much" :-)

Enligt mig. said...

Ja tanken var ju god i alla fall :-)
Puss