Wednesday, October 3, 2007

Action, arbetslust, mer pojekt!

Hej på er,

Har varit lite lugnt med skrivandet på sista tiden tror jag.
Men skall väll bättra mig.

Fick äntligen nått lite mer drag i jobbet med ett projekt, men det känns som det leder till caos då det känns som att utrustningen vi har bråkar.
Detta leder till lite mer okotrollerbar miljö och så mycket som man har kämpat för att få saker o ting stabilt så swoopar den bort mina ben igen.
Antar att det inte bara är "hårdvaran" som är problemet utan även kasnke till och med en viss "mjukvara"? jag vet inte men får väll undersöka det mer.......

Snälla kan ingen ge tillbaka min brinnande arbetslust, motivation och få min framtid att se ljusare ut?
Jag bara rent av hatar att stå o trampa på samma jävla ställe hela tiden! Och snart får det fan vara nog.
Kan vara mitt fel eller någon annans men måste fan göra nått åt det och det är omgående!

Jag tänker hela tiden på hur man kan effektivisera, automatisera, optimera saker o ting men nu känns det som att man står och bara stirrar på siffror och annat utan ett ända resultat.

Jag har altid haft ett brinnande intresse av att lära mig ny saker och jag kan absolut bli riktigt irriterad i verkligen hektiska o pressade situationer men I LOVE IT! Det måste vara lite Action i saker o ting för att det skall vara kul.. traggla på samma ställe då kan man ju lika bra gå till sitt lokala torg och sätta sig ner o mata de äckliga duvorna som finns.. eller hur?

Se vart det slutar!

P.s
Sorry för mina fula ord...kanske..eh..
D.s

1 comments:

Enligt mig. said...

Usch älskling.
Ja, vi får väl se vad vi hittar på.
Puss puss