Tuesday, November 20, 2007

Mitt löfte till dig min älskling!

Här är mitt löfte till dig min älskling!

Du är inte ljudet som jag hör,
du är musiken i mitt liv.

Du är inte födan jag behöver,
du är den näring jag behöver för min själ.

Du är inte den som får mig att överleva,
du är min anledning att leva.

Det är med dig jag vill utforska världen.

Jag står här med dig idag inför våra vittnet och de människor som älskar oss,
för att jag älskar dig, alla dagar alla nätter för alltid.



Jag älskar dig massor!

3 comments:

Enligt mig. said...

hihi jag älskar dig massor!! Hälsningar fru gilljam hihi. Puss

Mia said...

det där är kärlek!kramar fru hagman

Stefan said...

Grattis grattis.
Hoppas allt är bra med er i sverige och att allt går kanon.
här är allt som vanligt.
Hälsa frugan och lillkillen =)