Thursday, November 8, 2007

November rain...

Så har vi gått in sakta men säkert in i november och för min del är nog den jobbigaste månaden som exciterar just nu.
Och känner att jag på nått sätt måste göra nått åt det.
Vet inte riktigt bara hur..
Som ni vet så skall min pappa opereras den 21:a november vilket för min del är förjävla jobbigt just nu för vill så gärna komma hem och vara hemma med mina familjer.
Och sen är det beräknat att jag skall gå på pappa ledighet vilket jag nu inte vet om det kommer att lyckas så bra eftersom vi i samma veva kommer att börja sakta men säkert köra igång en ny telefon växel på jobbet. (som jag skrev om i mitt tidigare inlägg).
Sen är det även som min tjej skriver i denna blog: här..
Och det är nått som är riktigt förstårligt.. och alla som läser hennes blogg kan ju kanske förstå det också antar jag?

Älskar er mina älsklingar!
Se hur vi kan lösa allt..

Kram och gonatt.. Fredag imorron har jag hört?!

Men jag har beslutat nu tror jag hur vi skall göra. Bara det går vägen och inte en smäll till i nacken på en kommer gällande andra saker? Who knows?
Men jag tror min lösning kanske kan vara en riktigt bra lösning för mitt/vårat liv samt jobbet.
Måste bara prata lite med folk omkring mig om råd och hjälp och hoppas kunna få stöd för det.

Jag känner att den arbetslust jag har tunnas ut mer och mer på grund av allt omkring mig och detta vore en riktigt bra lösning och får även den tillbaka!



1 comments:

Enligt mig. said...

Jag älskar dig så himla mycket. Allt kommer gå bra. På ett eller annat sätt. Puss