Wednesday, January 30, 2008

Nu är det inte långt tid kvar...

Så då var det inte så långt tid kvar tills Fredag.
Nervösiteten ökar och jag försöker tänka på annat vilket är mycket svårt.
Ikväll är sista kvällen/natten på ett par dagar då hela familjen är "hemma" sammtidigt.
Sen blir det ett par dagars sjukhus i pendlande format tillsammans med ett försök att packa ner inför flytten som ägen rum i slutet av nästa vecka.

Har igentligen inte så mycket att säga mer än att jag älskar er så himla mycket där hemma.
Ville igentligen stanna hemma idag och spendera hela dagen med er två men måste även jobba.

När denna resa nu är över o vi har kommit till ro igen så måste vi bara hitta på nått.
Vet inte alls vad men nått roligt/trevligt vore inte helt fel.

Kanske borde ta och åka till Porto Santo över en helg om vi har råd bara för att komma så långt bort från sjukhuset och Funchal som möjligt? I alla fall 1 dag..
Eller om vi kanske kommer på nått annat roligt, Porto Santo är väll igentligen inte en "rolig" ö att besöka direkt, finns inte alls så mycket att göra där men bara att komma här ifrån vore helt underbart tror jag.

Men vi får se hur det blir.. allt kommer ju att gå bra i alla fall så ... puss på er två där hemma!

1 comments:

Enligt mig. said...

Mm porti santo låter inte helt fel. Älskar dig med massor!! Du och Gabriel är det bästa som nånsin hänt mig.
Puss