Tuesday, January 1, 2008

Så då var det 2008!

Jajjamensan,

2008 här nu på ön också.
Och måste säga att satans vilket drag det var i branden ikväll.
Dom skulle ju ta nytt världsrekord och tror dom lyckades hehe .. 67.000 raketer på 8 minuter?
Det var då helt otroligt det bästa jag sätt sen jag kom ner hit.

Trodde att 1a året var riktigt sjukt bra men detta tar priset.
Filmade nästan allt.. satans bandet i kameran räckte inte till :( Men vart a 6 minuter tror jag.

Skal lredigera den lite och tror jag kör upp den på youtube så länkar jag väll den när det blir tid över.

Well well nu skall nog herr o fru Gilljam gå o lägga sig snart.

Ett lyckat 2007 för våran del har det varit och se vart 2008 tar vägen för oss.
Troligen blir det bättre o bättre.. :)


Gott nytt och en riktigt god fortsättning på 2008 får jag önska er alla som läser min blog.

1 comments:

Anonymous said...

Hi there!
Happy new year to you too! Just discovered your blog - nice!
Hope 2008 will be a great one for you - AND YOUR WIFE - wow :-) Cool! I didn't know - christina told us, when we saw her over christmas in DK. Congratulations!!!

All the best
/Stephanie & Kasper