Thursday, July 10, 2008

Utmaningen (In swedish)

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
Nittonhundraförtioåtta? 10 år sedan, skall man verkligen behöva komma ihåg det?
Får jag tid över så jag får tid att tänka igenom så kanske jag uppdaterar detta. Bara för intressets skull.

2. Vilka 5 saker finns att göra på listan idag?
Felsöka/kontrollera IP telefonin, skriva vidare på manualerna, drömma om att få ett svar, ta reda på / fick reda på att i Januari får vi en till son!!! Hämta min son och natta min son.

3. Godis jag gillar.
Ahlgrens Bilar, Turkisk Peber, SVENSKT LÖSGODIS!!!!! *burp*

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Flytta tillbaka / köpa ett hus i Sverige och ett i Grekland, ge bort ett par miljoner till släkt och även en del till cancer forskningen.
Sedan skulle jag nog investera resten i lite allt möjligt.

5.Städer som jag bott i.
Torshälla, Eskilstuna, Arboga och slutligen Funchal.

0 comments: