Friday, August 31, 2007

Förkylning till dålig mage i verklign opassande tider...


Jaha, då har man fått en släng av någon influensa eller liknande.

Gick hem från jobbet i tisdags med feber och ont i huvet.

Började få lite ont i halsen.. och vad fan händer .. man får även till råga på allt..

sitta på toa ett par timmar i natt?! Usch säger jag!

Inget man hade räknat med direkt .. inte med en förkylning häller men iaf.


Var meningen att jag och min älskling skulle gå på en fest på lördag.. jo eller hur passande med detta då! Lite suuuuuur saataaan! (sa finnen och bet i en citron)...


Well nu är min älskling i skrivandes stund nere med lite folk från jobbet och tar sin första "festande" dag i alla fall.

Lillkillen ligger just nu o sover och vaknar lite o mummsar lite mat och äter lite till och somnar om.

Han har dock haft ett litet tränings pass nu så antar att han e lite slut efter det.. :)

Lite på mage i baby-gymmet .. sen rulla vi över till att ligga i sprattla lite o spenderat lite aggro mot dom fula dinglande sakerna där i bågen över "gymmet".


Sen tog vi en paus i "den-bästa-vibrerande-bajs-maskin-Gabriel-vet" (baby-sittern).


Och japp nu e han lite trött tror jag..


Skall ta och pyssal lite och diska lite nu tror jag om lillkillen inte vaknar..


Och så har vi bilden till detta inlägg... världens gladaste Gabriel!

0 comments: