Friday, September 7, 2007

Äntligen Fredag!


Yes, så äntligen vart det Fredag.

Brukar inte längta så himla mycket till helger .. mer än vanligt .. (som alla gör tror jag).

Men nu var det verkligen skönt att det vart helg.


Har varit en hel del på jobbet, massa nytt folk som skall hämtas upp och saker som skall fixas innan nya kommer.. och samtidigt skall det "övriga" fungera också som alltid :)


Har dock varit en rätt trevlig vecka. Äntligen fått lite annat att göra på jobbet än det man vanligtvis brukar göra. Har tagit över lite uppgifter medans en kolega varit på semester.

Dock var mycket utav det jag tog över nu var saker som jag tidigare jobbat med i lite mer än ett år sammtidigt som jag även tagit hand om resterande teknik på jobbet. Men så plötsligt fick man för sig att det var bättre att göra som det då tydligen är idag. Vilket säkert också är bra men har ofta hört en tendens till att "kolega L" har haft mycket att göra.. och det kan jag förstå. Det jag inte förstår är att varför man gav personen mer jobb.. Dom kanske inte var nöjda med min instats? Well då tycker man ju att man kan säga till men .. skall absolut inte gnälla.

Just nu skall jag bara njuta av denna Fredags kväll med mina två älsklingar.

Kom just på att jag inte läst BOFH på ett tag.. skall ta och sätta mig ner med en kopp kaffe och göra det nu...

För er som inte vet vad BOFH är .. (Bastar Operator From Hell) :D

Koll in här och läs.. rolig läsning och man förstår Simon rätt mycket ibland :) hehehe




Trevlig helg!

0 comments: