Sunday, September 16, 2007

Snart Måndag då!


Japps snart är det ytterligare en Måndag.
Som Gustaf brukar säga -"I hate mondays!"
Denna Måndagen blir dock lite mer speciell och lite mer ogillande än någon annan Måndag jag varit med om tror jag (kommer nog att sluta bra!).

Imorron kommer min syrra och farsan ta en taxi till Uppsala sjukhus där min pappa skall ta lite prover.
Ni som läst tidigare inlägg bör ni nog veta vad jag pratar om.
Inte alls kul.. långt ifrån. *tänker på dig hela tiden pappa!*

Tydligen enligt syrrans blog skall dom få svaren senast Torsdag.
Kan tänka mig att dom kanske till och med får svaren lite tidigare så vi alla slipper den eviga väntan som alltid inträffas på Sjukhus, lumpen, möten med chefen osv osv osv

Till nått lite mer roligt kanske.

Verkar som att våran lilla son Gabriel har nu idag (!) lärt sig att gräppa saker.

han sitter i skrivandet stund i sin babysitter som har en båge som det hänger lite spännande leksaker o annat i .. denna båge håller han nu ett starkt förbrilt gräppande tag i och nästan VÄGRAR släppa :)

Han låg även i babygymmet nyligen och gräppade tag i en hängande leksak där han dessutom försökte häva sig upp?! Ujj ujj .. tiden går fort.. han börjar snart närma sig 3 månader! Otroligt!

Well jag skall ta och fixa lite innan kvällen här så skriver väll lite mer imorron antar jag..

Pappa, du skall se att allt kommer att gå bra imorron!!!
Älskar dig av hela mitt hjärta även när vi har varit oänse om mycket..
kom ihåg.. och glöm aldrig det!


Vi alla här på ön tänker på dig!

1 comments:

Enligt mig. said...

Ja, idag håller vi tummarna. Älskar dig hjärtat.